Kargo ve Taşıma Bilgileri




Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır ?

Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir. Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme, her mesai günü başlangıcında hesaplarımız kontrol edilerek takip edilmekte ve ödemesi gelen siparişler hazırlık aşamasına alınmaktadır. Teslimat aşaması ile ilgili tüm bilgileri sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize göndermekteyiz. Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere ilgili servisten tarafımızca randevu alınarak,teslimat zamanı bildirilecektir.


Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek ?


Teslimatlar;ilgili markanın servis teslimat ağı ile gerçekleşecektir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?


Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz randevusu oluşturulup, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili teslimat gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.


Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim ?


Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.


Siparişim kusurlu olarak elime ulaştı, ne yapmalıyım ?


Servis teslimatlı ürünlerde,teknik servisin düzenleyeceği değişim tutanağı ile ürün değişimi yapılacaktır.Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.


(Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )


Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz. Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.


ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.(Servis kanalı ile yapılan teslimatlarda,servisin değişim raporu ile yine servis tarafından gerçekleştirilecektir.)


Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım ?


Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda kargo firmasının bulması sağlanacak veya bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.


Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil ?


Hatalı gelen ürünün değiştirilmesi ile ilgili bizimle irtibata geçmeniz durumunda derhal değişim yapılacaktır.


Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı ?


Siparişinizde 1´den fazla ürün bulunduğu durumlarda gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir. Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı fatura düzenlenmektedir. Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.


Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak ?


Servis kanalı ile teslimatlarda randevu tarihinde müsait olmamanız durumunda ;lütfen bizimle iletişime geçerek yeni bir randevu tarihi talep ediniz.Kargo ile yapılacak olan tslimatlarda; Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, “Kargo İhbar Notu” bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.


Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim ?


Siparişiniz henüz sevk edilmediği takdirde alıcı ismini veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.


Hangi şehirlerden sipariş verebilirim ?


Samsun ili Atakum,İlkadım,Canik ve Tekkeköy ilçelerine sipariş verebilirsiniz.


Yurt dışından sipariş verebilir miyim ?


Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.